نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4307
-
الف
+

علت کم کاری بازیگر «مجید دلبندم »

«زیبا بروفه» بازیگر سریال های «مجید دلبندم» و «پول کثیف» از علت کم کاری خود در تلویزیون گفت.

به گزارش آی فیلم 2، نام «زیبا بروفه» تداعی‌کننده خاطرات زیادی برای سریال دوستان است. به‌خصوص کودکان و نوجوانان دهه هفتاد که دورانی را با «مجید دلبندم» گذراندند. بروفه بعد از آن تبدیل به یکی از ستارگان موفق تلویزیون شد و به خاطر چهره و تن صدای خاصش محبوبیت بالایی پیدا کرد.

مجید دلبندم

نقطه اوج کار او را شاید بتوان سال‌های83،84 با بازی درسریال هایی مثل «طلسم شدگان»، «ریحانه» و «پول کثیف» دانست. با ظهور ستارگان جدید در سینما و تلویزیون نقش زیبا بروفه در سال‌های اخیر کم رنگ‌تر شده است.

پول کثیف

البته او خود کم‌کاری را انتخاب کرده و برای کارش دلایلی دارد؛ وی در یک مصاحبه اظهار داشته است: «پیشنهادهای خوب بسیار کم شده است. دوست دارم نقش‌هایی بازی کنم که مرا درگیر کند زیرا من اصولا وقتی نقشی را ایفا میکنم در گیر آن شخصیت می شوم و با نقشم زندگی میکنم و این تجربه کردن زندگی های مختلف از همه چیز برایم مهمتر بود.»

وی در مصاحبه با آی فیلم گفته است: شگفتی و شیرینی دنیای بازیگری هم همین است که انسان بازیگر با یک زندگی واحد، انواع زندگی ها را می تواند تجربه کند.من اگر در بازیگری دنبال پول، شهرت یا هر چیز دیگری بودم خیلی راحت به دست می‌آوردم اما من به دنبال این‌ها نیستم بلکه دوست دارم بازیگری را زندگی کنم.

«زیبا بروفه» بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی 29 سنبله (شهریور) 1354 در تهران متولد شد.این بانوی بازیگر فارغ التحصیل «حقوق قضایی» است اما علاقه ای که به بازیگری داشت او را به سمت دنیای هنر رهنمون کرد و در کلاس های بازیگری دانشگاه هنر شرکت کرد.

زیبا بروفه یکی از هنرمندانی است که در سال های جوانی زندگی مشترکش را آغاز کرد و حدود 21 سال داشت که با «پیام صابری »بازیگر، کارگردان و چهره پرداز ازدواج کرد.

«پیام صابری» در سریال «ریحانه» به کارگردانی «سیروس مقدم» در کنار همسرش ایفای نقش کرد و در سریال «امام علی» به عنوان دستیار حضور داشت. سریال «زاگرس» آخرین تجربه کارگردانی پیام صابری بود که به دلیل فوت ناگهانی این بازیگر ناتمام ماند.

«خانه شلوغ»،«زیر گنبد کبود»،«فرستاده»،«مار پله»،«موج و صخره»«رخنه»و «هاتف» از دیگر سریال های تلوزیون است که «زیبا بروفه» در آنها نقش آفرینی کرده است .

موج و صخره

وی همچنن در فلم های سینمایی«سایه ها»، «مانی و ندا» ،«بی همتا»،«دوشیزه»،« احضار شدگان»،«پایان دوم»و «استخر» نیز بازی کرده است .

م ا

نظر شما
ارسال نظر